Friday, December 19, 2003

一團糟

今日真的很忙,忙得電話一個接一個。
和客人A講電話‧‧‧
“嘟”一聲:「係、係、你等陣‧‧‧」
(已和客人B)「係‧‧‧唔係卦,完全用唔到個program,所有new feature 唔見晒?‧‧‧好好,check 到打俾你‧‧‧」
(按換線掣)「係‧‧咩話‧‧你個新logo 唔出得街?之前得o架‧‧我知你個客上緊o黎,你要print 張單‧‧而家整o左得唔得‧‧唔得?我o地師父o係上面,你搵佢\同我講‧‧‧」
(又不久‧‧‧)「(師父)我都整唔到喎‧‧‧(我)你都整唔到?你不如咁整‧‧‧得喇嘛‧‧‧係係係,係喎,客人B話唔得喎‧‧‧你死都要飛去睇睇‧‧係呀‧‧‧我搵人整‧‧‧喂喂?你唔好收線(“嘟”)‧‧‧」
(又要按換線掣)「係‧‧‧你盤賬‧‧你都識講你盤賬啦‧‧‧我唔係你auditor,你點入,你唔check,都唔係我個責任幫你check喎‧‧‧我已經幫你計埋你上個月盤數‧‧‧好啦,你自己問o下你o地個會計啦‧‧‧」
‧‧‧(沒完沒了,下刪一萬字。)
結果,開不到program 的,因而帶出更加大的問題‧‧
盤數有問題的,卻因請了外援,反而更加深化了問題‧‧
invoice不夠美觀的,亦有更多解決不了的問題。

其實,說出「一團糟」的人不是我,但卻完完全全地說出她和我的心底話。

No comments: